Nieuwbouw

Bedrijfswageninrichtingen

Bedrijfswageninrichting

Een perfect ingerichte bedrijfswagen is het visitekaartje van uw onderneming. Uw bedrijfswagen inrichten met Syncro System is kostenbesparend en geeft uw voertuig een professionele uitstraling. Uw kostbare gereedschap en voorraad wordt efficiënt en netjes opgeborgen zodat u het overzicht houdt. Hierdoor verhoogt de productiviteit van uw personeel als gevolg van vermindering van zoektijden en dit heeft direct een positief effect op het rendement van uw onderneming.

 

Advies aanschaf bedrijfswageninrichting

Wij geven u professioneel advies over de inrichting van uw bedrijfswagen. Het simpelweg leveren producten is niet voldoende, denken in oplossingen is onze uitdaging. Iedere branche en ieder bedrijf heeft zijn speciale wensen en behoeften en wij weten dat als geen ander. Wij luisteren naar uw wensen en behoeften en stellen daarna de voor u de meest efficiënte inrichting samen. U krijgt van ons een offerte met bijbehorende 3D tekening van de inrichting voor uw bedrijfswagen.

 

Professionele bedrijfswageninrichting

Een professionele bedrijfswageninrichting heeft een langere economische levensduur dan uw bedrijfswagen. Syncro System stelt hoge eisen aan de kwaliteit van zijn producten en dit verhoogt de levensduur. De inrichting kan eenvoudig gedemonteerd worden en in uw volgende bedrijfswagen worden gemonteerd. De modulaire opbouw van de elementen heeft als bijkomend voordeel dat overbouwen naar een ander voertuig altijd mogelijk is, het aantal te vormen combinaties is bijna oneindig. De inrichting wordt aan het voertuig gemonteerd op de door de autofabrikant vastgestelde bevestigingspunten.

 

Bespaar met uw bedrijfswageninrichting

Een efficiënt ingerichte bedrijfswagen is maatwerk. U bespaart namelijk dagelijks veel tijd als uw bedrijfswagen zo efficiënt mogelijk is ingericht. De praktijk heeft aangetoond dat een dagelijkse besparing van 30 minuten geen uitzondering is. Dit is op jaarbasis meer dan 100 uur wat overeenkomt met een bedrag van enkele duizenden euro’s, los van de fiscale voordelen zoals afschrijvingen en investeringsaftrek.

 

Gewichtsbeparende bedrijfswageninrichting

Syncro System Bedrijfswageninrichtingen streeft er naar om haar bedrijfswageninrichting producten zo licht mogelijk te construeren zonder dat dit ten koste gaat van de veiligheid van bedrijfswageninrichting. Daar waar mogelijk wordt gewchtsbeparende technieken gebruikt, materiaal weggelaten en/of voorzien van gaten. Naast staal wordt, waar mogelijk, gebruik gemaakt van kunststof voor de bedrijfswageninrichting.

 

Veiligheid van bedrijfswageninrichting

De kracht van massa in beweging. Rondslingerende en slecht bevestigde ladingen veroorzaken verlies en beschadiging, maar zijn bovenal een gevaar voor de bestuurder en passagier. Uit onderzoek blijkt dat bij een snelheid van 55 km/h de eigen massa van 550 kg toeneemt tot een belasting van 11 ton. Een veilige en weldoordachte inrichting van uw bedrijfsvoertuig is geen overbodige luxe, maar een absolute noodzaak.

Het Syncro inbouwsysteem voor bedrijfswageninrichtingen heeft zonder problemen de crash test volgens de ECE R17 norm doorstaan.

Die bestaat uit een frontale botsing tegen een onwrikbaar obstakel. Deze norm heeft tijdens zijn laatste herformulering de snelheid van de crash test van 32 km/h tot 50 km/h aangepast met als gevolg een stijging van de bewegingsenergie van ongeveer 2.5 keer. Het totale gewicht van het geplaatste materiaal bedroeg 80 kg (ombouw) + 160 kg (last) op de linkerkant en 55 kg (ombouw) + 110 kg (last) op de rechterkant.

 

De test heeft bij het TUV Krafthart GmbH centrum van Keulen in Duitsland plaatsgevonden. Volgens het rapport, heeft het materiaal zich vervormd, maar zonder gevaarlijke situaties voor de passagiers te creëren die te wijten zijn aan het loskomen van delen of de vervorming van het materiaal.

Het geheel van de lading is wonderwel op zijn plaats gebleven zonder gevaarlijke situaties voor de passagiers te creëren. Het bedrijfswageninrichting inbouwsysteem Syncro is één van de zeldzame producten in Europa die slaagde in de test aan een snelheid van 50 km/h en die zoals wij reeds hebben gezegd 2.5 keer moeilijker is dan bij de vooropgestelde snelheid. Op de foto’s merkt men dat het materiaal belangrijke vervormingen heeft ondergaan, maar het is binnen de laadafdeling gebleven zonder het gevaarlijk loskomen van stukken en/of delen van de inhoud. Om het even welke ombouw van lagere kwaliteit zou waarschijnlijk losgekomen zijn en gevaarlijke situaties voor de passagiers creëren.